۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴

حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی در نمایشگاه بین‌المللی برق

حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی در نمایشگاه بین‌المللی برق

بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت برق ایران با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی ۳ تا ۶ آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، نمایشگاه برق یکی از رویدادهای بسیار مهم صنعت برق است که به صورت سالانه و در پایان فصل اوج بار برگزار می‌شود تا به واسطه گردهمایی فعالان بخش دولتی و خصوصی این صنعت استراتژیک، فصل تازه‌ای از تعامل و هم افزایی میان بخش‌های مختلف صنعت برق کشور آغاز شود.

یکی از موضوعات مهمی که در نمایشگاه برق به آن توجه می‌شود لزوم پیشگامی صنعت برق در حوزه‌های مختلف اعم از نیازسنجی، مخاطب‌شناسی و بازاریابی است که حضور حداکثری فعالان بخش‌های مختلف داخلی و خارجی این صنعت در نمایشگاه، فرصت بی‌نظیری را برای تحقق این مهم فراهم می‌کند.

در نمایشگاه بین‌المللی برق تلاش می‌شود تا در حد توان بخش‌هایی از تلاش و کوشش غیرقابل توصیف فعالان این عرصه در حوزه تولید، انتقال و توزیع برق به تصویر کشیده شده و در معرض بازدید عموم قرار گیرد.

رویدادی بزرگ و بین‌المللی که به فعالان رسانه این امکان را می‌دهد تا آنچه را که عمدتاً به صورت شفاهی و غیرحضوری در خصوص توانمندی‌های این حوزه می‌شنوند به صورت عینی مشاهده کرده و بر همین اساس روایت‌های کامل و دقیق‌تری را در قالب‌های مختلف رسانه‌ای به افکار عمومی جامعه منتقل کنند.

همانطور که اشاره شد، بیست و چهارمین نمایشگاه برق کشور از تاریخ ۳ تا ۶ آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور برگزار می‌شود، نمایشگاهی که در آن ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ خارجی حضور خواهند داشت و آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدید علاقمندان قرار می‌دهند.

کد خبر 6258082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha